Rozwijaj się razem z nami!

Jesteśmy firmą, która dba o rozwój swoich pracowników. Wierzymy, że wspólny wysiłek daje najlepsze efekty. Stawiamy nie tylko wymagania, ale przede wszystkim dbamy, aby każdy mógł im sprostać. Do tego potrzebna jest wiedza i doświadczenie.

Zasadniczym celem Nowoczesnej Firmy jest upowszechnianie wiedzy na temat nowoczesnych metod zarządzania. W tym celu organizujemy polskie i zagraniczne szkolenia, konferencje i kongresy, które kierujemy nie tylko dla naszych klientów. Dbamy o to, aby obecni byli na nich także nasi pracownicy. Daje im to szereg możliwości pozyskania nowych informacji i rozwiązań, które w wartościowy sposób kształtują ich rozwój zawodowy.

Staramy się również pielęgnować indywidualne pasje naszych pracowników. Umożliwiamy im wybór tematyczny proponowanych szkoleń, zgodnie z ich zainteresowaniami.

Dział marketingu & PR

  • „Marketing Internetowy” - aktualny cykl szkoleń prowadzony w ramach unijnego projektu „Nowe media w edukacji – program szkoleń dla członków Eduklastra”. Obejmuje ciekawe i aktualne zagadnienia z zakresu działań w Internecie: dostępnych narzędzi reklamowych i analitycznych, crossmedia i ich zastosowanie w kampaniach reklamowych, trendy na rynku reklamy, najczęstsze błędy w planowaniu kampanii. Najciekawsze case’y z kampanii internetowych i crossmediowych w Polce i świata. Dodatkowe zagadnienia to:
  • SEM/SEO – co zrobić, aby wyszukiwarka polubiła Twoja firmę?
  • Reklama w grach, reklama wideo, reklama w urządzeniach mobilnych
  • Działania w mediach społecznościowych w czasie pokoju i kryzysu


Dział IT

  • „Marketing internetowy”
  • „Budowa serwisu internetowego”: usability i User-Centered Design; budowanie makiet w programie Axure; przygotowanie Layoutu w Photoshop
  • „Szkolenia dla programistów”: zend Developer; budowa wydajnych skalowalnych aplikacji webowych; web Developer
  • „Project Manager IT”: scrum Master – wprowadzenie do metodyki i przygotowanie do certyfikatu; zarządzanie projektami w metodyce Scrum/Agile-case studies


Dział Sprzedaż

  • „Sprzedaż dla pracowników działu telemarketing”: doskonalenie kompetencji sprzedażowych i profesjonalnej obsługi klienta; zarządzanie emocjami w kontakcie z klientem; efektywny zespół telemarketingowy; sprzedaż przez zaspokojenie potrzeb; doskonalenie umiejętności prowadzenia rozmów sprzedażowych
  • „Sprzedaż dla Key Account Managerów i Managerów sprzedaży”

 

Jesteśmy liderem projektu „PI_GRYWALIZACJA”

Jest on realizowany w ramach konkursu „Rozwiązania jutra w HR” i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Celem projektu jest „zwiększenie zakresu wiedzy o rzeczywistym potencjale pracowników, wykorzystywanym w codziennej praktyce zawodowej” poprzez stworzenie narzędzia informatycznego do zarządzania wiedzą w organizacji i jej agregacji.