Przegląd działalności

Nowoczesna Firma S.A. (NF) jest spółką technologiczno – medialną działającą od 2005 roku, zajmującą się upowszechnianiem informacji na temat nowoczesnych metod i narzędzi zarządzania, wspieraniem przedsiębiorczości i popularyzowaniem inwestowania w kapitał ludzki. Cel realizuje poprzez m.in. media internetowe, multimedia, TV internetową, wydawnictwa, konferencje, targi, seminaria.

NF jako medium wiedzy dla biznesu stymuluje rozwój gospodarki elektronicznej poprzez tworzenie nowych, innowacyjnych usług B2B, do których można zaliczyć m.in: wielowątkowy portal wiedzy dla biznesu (nf.pl), multimedialny serwis edukacyjny kadry.tv, serwis sklepszkoleń.pl czy komunikator webcastowy.

Portal nf.pl cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony odbiorców – menedżerów, specjalistów, pracowników firm, którzy korzystają z niego pozyskując informacje na temat rozwoju, szkoleń, pracy, zarządzania, technologii ICT. Korzysta z niego ponad 1 000 000 unikatowych użytkowników miesięcznie, z tego z MMSP ok. 60% a reszta to reprezentanci dużych firm – 20% oraz studenci – 20%. Obecnie Portal NowoczesnaFirma.pl jest w pierwszej dziesiątce największych serwisów biznesowych w Polsce, według Gemius Trafic lipiec 2010.

Dla użytkownika Portal www.nf.pl podzielony jest na sekcje tematycznie, takie jak: Zarządzanie (baza wiedzy o nowoczesnych metodach zarządzania), Szkolenia (największa baza aktualnych szkoleń o zasięgu ogólnopolskim), Oprogramowanie (baza obejmująca wsparcie informatyczne i popularyzację narzędzi wspomagających zarządzanie firmą), B2B (baza firm z podziałem branżowym z ich charakterystyką obejmującą ok. 10.000 firm, z których znaczna część jest akredytowana i na stale współpracuje z NF), Wiadomości (wiadomości ogólne mające znaczenie dla biznesu), Praca (sekcja skupiająca oferty pracy), Klub (skupiający społeczność NF), Kadry.tv (multimedialne porady online dla menedżerów prezentujące porady eksperckie dla przedsiębiorców), oraz sekcje prezentujące okresowe działania o charakterze informacyjno – edukacyjnym (np. Kongres Kadry prezentujący doświadczenia ekspertów z całego świata w zakresie zarządzania HR) czy seminaria regionalne.

Portal służy jako market place dla firm z sektora usług profesjonalnych, a szczególnie firm szkoleniowo – doradczych i posiada już podpisane umowy o współpracy z grupa ponad 5 000 dostawców, którzy wykorzystują go do promocji i komunikacji ze środowiskiem menedżerskim. Jest to de facto obecnie jedno z większych rozwiązań B2B w Polsce, lider w zakresie ZZL.

 

Cały Portal prowadzony jest według idei Web 2.0, pozwalając na udział akredytowanych firm – dostawców usług B2B w tworzeniu i redagowaniu treści i realizowania ich różnorodnych działań biznesowych i edukacyjnych.

NF pozyskuje dochody poprzez działalność usługową w zakresie reklamy, promocji, e-commerce skierowaną do firm z branży usług profesjonalnych, realizowaną przy wykorzystaniu najnowocześniejszych narzędzi i nośników. W ramach oferowanych usług NF realizuje internetowe kampanie promocyjne w oparciu o reklamy kontekstowe, reklamy banerowe, pozycjonowanie SEM i SEO, porady multimedialne, boxy reklamowe, mailingi, webcasty i inne narzędzia możliwe do wykorzystania poprzez dostępne media internetowe.

Oprócz wymienionej działalności on-line Nowoczesna Firma prowadzi też projekty off line: prowadzi badania rynku i wydaje drukiem wysokonakładowe profesjonalne kompendia branżowe skierowane do menedżerów: „Szkolenia w Polsce”, ”Kadry w Polsce”, „Oprogramowanie w Polsce”, „Hotele i ośrodki konferencyjne”. Realizuje szereg konferencji, seminariów, targów – łącznie ok. 100 spotkań w roku, dla blisko 10 000 osób, które odbywają się w różnych regionach Polski.

Od ponad 2 lat trwają prace nad zastosowaniem multimediów i mediów strumieniowych do szerokorozumianej edukacji, w tym rozwoju produktów w zakresie e-learningu, rapid learningu, webcastów i innych form zdalnego kontaktu z BO. W prace zaangażowane jest szereg największych firm szkoleniowych i uczelni, w ramach współpracy w porozumieniu EduKlastra Nowe Media w Edukacji.

Jednym słowem skupia środowisko firm usług profesjonalnych B2B, szczególnie z sektora szkoleń i rozwoju tj. szkolenia, eventy, doradztwo, hotele i inne i dla nich jest ważnym Partnerem w realizacji procesów biznesowych. Istnieje jednak wiele innych branż B2B oraz B2C, z którymi NF obecnie nie współpracuje, przy jednoczesnej dużej potrzebie rynkowej użytkowników w obszarze dostarczania pogłębionych i wiarygodnych informacji biznesowych.